Naše služby
Vo verejnom obstarávaní:
Verejné obstarávanie v zmysle zákona č. 343/2015 - Realizácia zákaziek nadlimitných, podlimitných a zákaziek s limitom nižším ako limit podlimitnej zákazky.
• vypracovať metodiku a navrhnúť kritéria na vyhodnotenie plnenia predmetu zákazky,
• vypracovanie návrhu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka verejného obstarávania,
• v spolupráci s verejným obstarávateľom vypracovať PHZ
• vypracovať komplexné súťažné podklady pre verejné obstarávanie,
• vypracovať návrh Zmluvy....do SP a predložiť ju objednávateľovi na pripomienkovanie, resp. návrh Zmluvy .... predložený objednávateľom zosúladiť s vypracovanými súťažnými podkladmi,
• poskytovať uchádzačom vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo vysvetlenie súťažných podkladov,
• plniť si povinnosti ako riadiaci orgán komisie na otváranie obálok a na hodnotenie ponúk a splnenia podmienok uchádzačmi alebo záujemcami o účasť vo verejnom obstarávaní – v súlade s menovacím dekrétom,
• vypracovávať príslušné oznámenia verejného obstarávania,
• realizovať verejné obstarávanie s využitím povinnej elektronickej komunikácie
• v prípade potreby vypracovávať stanoviská k revíznym postupom,
• zabezpečiť prípravu a realizáciu elektronickej aukcie s viac súťažnými kritériami a aktuálnymi váhami, ktorá sa použije ako záverečný spôsob predkladania cenových ponúk,
• vydať a osvedčiť protokoly z elektronickej aukcie,
• vypracovať všetky správy v zmysle zákona 343/2015 a zaslanie oznámení úradu vyžadovaných podľa zákona,
• odovzdanie kompletnej dokumentácie za realizovanú zákazku
• Spracovanie plánu verejného obstarávania
• Spracovanie smernice pre verejné obstarávanie
• Pokračujúce priebežné činnosti
• Elektronická aukcia
• Poradenstvo pre verejné obstarávanie
• Poradenstvo pre použitie EA vo VO
• Poskytnutie našich databáz pre prieskum trhu
Pri realizácii elektronických aukcií:
• Príprava a realizácia nákupných/predajných E-aukcií na kľúč
• Realizácia E–aukcie v priamom prenose u vyhlasovateľa
• Poskytnutie dodávateľov pre danú komoditu z našej databázy pre možnosť
zaradenia do vašej E-aukcie.
• Technická podpora, aplikačná podpora, poradenská podpora, metodická podpora
• Poradenstvo na každú E–aukciu počas trvania zmluvy
• Protokoly o priebehu a výsledku E-aukcie, ktoré sú súčasťou prístupu vyhlasovateľa
do virtuálnej aukčnej siene, si môže vyhlasovateľ tlačiť, kopírovať, ukladať a archivovať
vo formáte MS Excel, MS Word alebo HTML a ďalej s nimi naložiť podľa svojho uváženia a potrieb.
• Na požiadanie CD s kompletnými protokolmi
• Realizácia opakovaných E–aukcií s cieľom preveriť objektívne
tržné podmienky na ďalšie časové obdobie
• Dopytové konanie/marketingový prieskum – E-aukcia slúži
na cenový prieskum
• Školenia administrátorov v trvaní 8 – 10 hodín v mieste zadávateľa
Pri príprave na certifikáciu:
• Príprava organizácií na certifikáciu podľa ISO 9001, ISO 14 000
• Zabezpečenie servisu certifikovaného systému ISO 9001, ISO 14 000